Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego www.dodomi.pl określa zasady składania zamówień w Sklepie Internetowym DoDomi Dorota Stanicka

 

WARUNKI OGÓLNE

 

1.     Sklep www.dodomi.pl zwany dalej Sprzedającym  jest własnością firmy Dodomi Dorota Stanicka z siedzibą w Sosnowcu, ul. Lubelska 19/28, NIP:644-299-87-77
2.       Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem  strony WWW znajdującej się pod adresem www.dodomi.pl w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym a Sprzedającym.

3.       Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok , jednak ich realizacja trwa w dni robocze od poniedziałku do piątku.

4.       Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia podanie danych oraz adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.

5.       Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.

6.       Ceny w Sklepie Internetowym www.dodomi.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

7.       Sprzedający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia na każdym jego etapie w przypadku niedostępności zamówionego towaru u dostawców lub z powodu innych ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych.

8.       Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, iż zamówiony artykuł jest obecnie niedostępny, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie przez osobę upoważnioną do kontaktu z Kupującym. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo anulowania zamówienia.

9.   Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży między sklepem a kupującym jest moment fizycznego odbioru zamówionego towaru przez Kupującego.

10.   Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, w terminie 10 dni od daty wydania towaru Kupującemu. Prawo odstąpienia Kupujący wykonuje poprzez zwrot towaru Sprzedającemu w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu - wszelkie zarysowania, odbarwienia, czy tym podobne uszkodzenia mechaniczne, których wystąpienie mogłoby sugerować niewłaściwe korzystanie spowodują nie uznanie roszczenia) wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu. W celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym. Towar musi być zwrócony niezwłocznie w stanie nienaruszonym (oryginalne opakowanie) na koszt Kupującego.

11.   W przypadku zwrotu, należność zostanie przekazana na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym w terminie do 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. Kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o koszt wysyłki.

12.   Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.  

13.   Kupujący zobowiązany jest do odbioru zamówionego towaru, po uregulowaniu należności przelewem za zamówione artykuły.

14.   Sklep zastrzega sobie prawo usuwania i wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

15.   Kupujący akceptuje, że oferowane przez DoDomi produkty są wykonywane ręcznie, co nie daje możliwości na pełną powtarzalność przedstawianej oferty. Nie jest wadą to, że zakupiony produkt może minimalnie odbiegać w szczegółach od prezentowanego na fotografii. Produkty wykonywane przez Sprzedającego na indywidualne zamówienie Kupującego, nie podlegają zwrotowi, po akceptacji prototypu.

16.   Wszystkie wzory zaprojektowane są przez DoDomi Dorota Stanicka i chronione są prawami autorskimi.

17.   Ewentualne reklamacje dotyczące zakupionego towaru powinny być składane przez Kupującego na adres e-mail Sprzedającego: dodomi@dodomi.pl

18.   Zawartość strony jest własnością Dodomi Dorota Stanicka i podlega ochronie prawnej. Wszystkie zdjęcia oraz treści strony mogą być wykorzystane w celach komercyjnych jedynie za pisemną zgodą właściciela. Wszelkie próby zapożyczania, kopiowania, cytowania i odsprzedaży wzorów, zdjęć, pomysłów i opisów są zabronione.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

19.   Składanie zamówień następuje poprzez sklep internetowy www.dodomi.pl Kupujący wybiera interesujący go produkt, po czym w koszyku wpisuje ilość i potwierdza zamówienie.

20.   Po złożeniu zamówienia Kupujący proszony jest o przysłanie danych potrzebnych do wykonania projektu

21.   Jeśli tekst tego wymaga, prosimy by imiona i nazwiska gości były w formie odpowiedniej do wybranego tekstu.

Uwaga!!! Prosimy o dokładne sprawdzenie listy gości w celu uniknięcia błędów , lista jest w druku kopiowana.

22.   Po otrzymaniu próbnego składu, prosimy o dokładne sprawdzenie poprawności tekstu. Po wprowadzeniu poprawek, prosimy odesłać układ próbny z adnotacją - AKCEPTACJA.

WSZELKIE POPRAWKI Z WINY NIEDOPATRZENIA KLIENTA, PO DOKONANEJ AKCEPTACJI, NIE BĘDĄ PODSTAWĄ DO REKLAMACJI. Dlatego prosimy bardzo uważnie sprawdzić poprawność tekstu, zweryfikować podane dane oraz dokładnie sprawdzić poprawność odmiany nazwisk..

23.   Wszystkie maile prosimy podpisywać nr zamówienia lub imieniem i nazwiskiem osoby składającej zamówienie.

              24.   Po zaakceptowaniu przez Państwa wzoru czekamy na wpłatę należności za zakupiony towar, po otrzymaniu przelewu przystępujemy do realizacji zamówienia.

             25.   W tytule przelewu za zamówienie, należy wpisać wyłącznie odpowiedni NUMER ZAMÓWIENIA oraz IMIĘ I NAZWISKO. Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

 

 

CZAS REALIZACJI

 

26.   Sprzedający zobowiązuje się, w zależności od zamówionego towaru, wysłać przesyłkę w max. Terminie od 7 do 10 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie lub od akceptacji projektu jeśli wpłata została dokonana wcześniej.

 

 

FORMY PŁATNOŚCI

 

27.    Zapłata jest zawsze sumą kwoty za zakupione produkty i koszty wysyłki. Cena przesyłki zawiera podatek VAT.

28.   Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem, chyba że opcja ta została wcześniej z nami uzgodniona.

29.   Akceptujemy wyłącznie płatność na konto- po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo informacje potrzebne do dokonania przelewu34.   W tytule płatności proszę wpisać nr zamówienia, imię i nazwisko.

30.   Na życzenie wystawiamy rachunek lub fakturę VAT.

31.   Jeśli w ciągu 7 dni roboczych nie otrzymamy wpłaty należności i nie będzie z Państwem żadnego kontaktu, wszczynamy kroki do unieważnienia transakcji.

 

WYSYŁKA

 

32.   Koszt przesyłki uzależniony jest od cennika Poczty Polskiej bądź innego przewoźnika.

33.   Sprzedający dostarcza przesyłkę do Kupującego za pośrednictwem Poczty Polskiej (1 - 14 dni doręczenie) lub firmy kurierskiej ( 1 - 2 dni doręczenie) w Polsce.

39.   Cena wysyłki uzależniona jest od ilości zakupionych przedmiotów i wynosi:

Koszt przesyłki:

od 1szt do 30szt - list 8pln

od 31szt do 50szt - list 10pln

powyżej 51szt - paczka 15pln

Kurier – 20pln

40.   Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku.

41.   Towar jest zawsze starannie zapakowany.

42.   Nie ponosimy odpowiedzialności za czas doręczenia przesyłek.

43.   Przesyłki realizowane są w Polsce i za granicę

44.   W przypadku wysyłki towaru za granicę okres oczekiwania wynosi 3 - 21 dni (Poczta Polska) oraz 2 - 7 dni Firma Kurierska

45.   Cena za wysyłki międzynarodowe dostępna jest za pośrednictwem e-mail: dodomi@dodomi.pl

46.   Prosimy pamiętać, że czas oczekiwania na paczkę, to czas realizacji podany przy każdym produkcie, oraz czas dostawy zależny od Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

47.   NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA OPÓŹNIENIA WYNIKAJĄCE Z FUNKCJONOWANIA POCZTY POLSKIEJ !

 

Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym www.dodomi.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych  informujemy, że Twoje dane osobowe nie są przechowywane,będą przetwarzane są tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówień składanych w naszej firmie. Firma nie udostępnia danych osobowych innej firmie z zachowaniem wymogów określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Dysponujesz prawem wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania

 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Dodomi Dorota Stanicka z siedzibą w sosnowcu, ul. Lubelska 19/28

Dane trzymaliśmy je od Ciebie w związku z transakcjami dokonywanymi przez Ciebie.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą, w celu sporządzenia projektu oraz wysylki zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, obsługi reklamacji gdy złożysz taką reklamację, obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy);kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług. Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych, kontaktowanie się z Tobą poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą - przez e-mail oraz telefon;

Zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy Ci drogą elektroniczną oraz przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu;

Jeśli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu: zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych;

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś..

Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Z uprawnień tych możesz skorzystać, gdy:

·         w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

·         w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Spółkę; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;

·         w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

·         w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.

Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:

·         przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś,

·         Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.

Pamiętaj, że z prawa sprzeciwu możesz skorzystać od 25 maja 2018 roku.

 

Twoje dane osobowe udostępniamy tylko i wyłącznie organom Poczty polskiej lub firmy kurierskiej w celu dokonania wysyłki towaru. Po zakończeniu transakcji dane są usuwane. Nie przetrzmujemy danych i nie wykorzystujemy w innych celach niż dokonanie transakcji.

3Klient przekazuje swoje dane osobowe Usługodawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta.

4.       Każdy kto przekaże Usługodawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.

5.       Usługodawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru. Usługodawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Usługodawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.

6.       Usługodawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.

 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą:
Dodomi Dorota Stanicka
Z siedzibą w Sosnowcu przy ul. Lubelskiej 19/28 wpisana do rejestru ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Sosnowca pod nr. 60309
NIP:644-299-87-77 Regon 276846119
Adres przedsiębiorstwa:
Dodomi Dorota Stanicka
41-219 Sosnowiec
Ul. Lubelska 19/28
Tel. 501519543 e-mail: dodomi@dodomi.pl
Adres do reklamacji:
Dodomi Dorota Stanicka
41-219 Sosnowiec
Ul. Lubelska 19/28

 


Opis procedury reklamacji:
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dodomi@dodomi.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

• imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
• datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
• przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prawo odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy , należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: dodomi@dodomi.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów],
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
Koszt zwrotu rzeczy:
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości poniesionych kosztów przy zakupie.
Brak możliwości odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

• o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
• w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
• w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
• w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
• w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
• zawartej w drodze aukcji publicznej;
• o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
• o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.