Wyszukiwarka
Ostatni produkt
Wizyt:
Dzisiaj: 4Wszystkich: 360553

Jak składać zamówienia

Sprzedaż
Wszystkie  sprzedawane towary są nowe.

Zaproszenia wykonywane są z najlepszej jakości materiałów papierniczych i dodatków pasmanteryjnych, metodą ręczną co oznacza, że każde zaproszenie drukowane, składane i zdobione jest indywidualnie.
Każdy sprzedawany przedmiot jest dokładnie opisany (łącznie z podanymi rozmiarami)
zdjęcie może nieznacznie różnić się kolorystycznie jednak staramy się aby kolory dokładanie odzwierciedlały naturalną kolorystykę. Jeśli nie sa Państwo pewni prosimy pytać przed dokonaniem zakupu.

 

Realizacja:
Po dokonaniu zakupu prosimy o maila z danymi i zdjęciami jako załaczniki (oczywiście jesli jest to wzór ze zdjęciem)
jeśli w karcie danego produktu są opcje wyboru wzoru prosimy w mailu o podanie numeru wybranego wzoru. 
Przygotowujemy projekt w oparciu o przysłane przez Państwa dane, wprowadzamy wszelkie zmiany tekstowe na życzenie klienta.
PROSIMY PODPISYWAĆ MAILE IMIENIEM I NAZWISKIEM OSOBY LUB NUMEREM ZAMÓWIENIA

 JAK PRZYGOTOWAĆ LISTĘ GOŚCI:
Prosimy do maila z danymi podstawowymi i zdjęciami dołączyć wcześniej przygotowany plik z nazwiskami  przygotowany w formacie txt lub programie Word.
UWAGA !!! Prosimy nie przysyłać listy gości w ramkach, pisanych CAPS LOCKIEM poniewż wydłuża się przez to czas realizacji.
Prosimy nie robić niepotrzebnych dopisków na liście.
Prosimy dokładnie sprawdzić przygotowaną listę gości, my nie wprowadzamy w przysłana listę zmian, druk na zasadzie kopiowania.
LISTA GOSCI JEST PODSTAWĄ DO EWENTUALNEJ REKLAMACJI.
Bardzo prosimy o wpisywanie imion i nazwisk gości w formie odmienionej najlepiej jedno pod drugim lub w liście numerowanej

Listy Gości prosimy o przysyłanie odmienione w takiej formie w jakiej będą wpisywane.
Zaproszenia - (mamy zaszczyt zaprosić np. Annę i Jana Kowalskich)
Winietki - (w mianowniku, Anna Kowalska )
Koperty - (w mianowniku) - personalizacja kopert to osobna usługa dodatkowo płatna 0,50pln za szt.
Prosimy o zachowanie listy. Lista jest podstawą do ewentualnej reklamacji.
Jesli zamówią Państwo zaproszenia personalizowane z personalizowanymi kopertami to potrzebujemy 2 listy: jedna odmieniona druga nieodmieniona) 

 

Projekt wysyłamy w formacie jpg na adres mailowy klienta i oczekujemy na akceptację lub wprowadzenie ewentualnych zmian.

 Prosimy dokładnie sprawdzić projekt (tekst, polską czcionkę, odstępy itp.)  aby nie było później problemów po wydruku. Reklamacji podlegają tylko błędy wynikające z naszej winy, a nie te ewentualne błędy które były na projekcie i zostały zaakceptowane przez klienta.
Po akceptacji nie przeglądamy projektu jeszcze raz, jest on przekazywany do dalszego etapu realizacji.

 

UWAGA
Przesyłkę zawsze wysyłamy na adres podany w formularzu, jeśli chcesz aby przesyłka trafiła pod inny adres  POINFORMUJ NAS O TYM MAILEM
Proszę o wpłatę na podane konto  plus koszty wysyłki:

 w przypadku zakupu na kilku aukcjach prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.

1 - 30szt - 8pln (polecony priorytet)
31 - 50szt - 10pln (polecony priorytet)
51 - 200szt - 15pln (tylko opcja paczki)
kurier 20pln

Podziękowania typu pudełeczka i czekoladowniki wysyłane są tylko paczką lub kurierem.
W sytuacjach wcześniej z nami uzgodnionych możemy wysłać przesłkę za pobraniem - koszt takiej wysylki to 15pln.

 


Dane i nr. konta na które należy zrobić wpłatę:
"Dodomi" Dorota Stanicka
41-221 Sosnowiec
ul. Lubelska 19/28
BRE Bank S.A.- mBank
95 1140 2004 0000 3502 4979 5136

 


W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia lub imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu.

Po zaksięgowniu wpłaty na koncie przesylka lub od daty akceptacji projektu jeśli wpłata została dokonana wcześniej, przesyłka zostanie wysłana w ciągu 7-10 dni w przypadku zakupu zaproszeń.
Jesli otrzymacie Państwo towar który wg. Państwa opinii jest niezgodny z ustaleniami prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

  

Jeśli przesylka nie dotrze  w przeciągu ok. 4 dni roboczych od informacji od nas o wysyłce prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia powodu braku dostawy. postaramy się
rozwiązać problem ( reklamacja możliwa jest po upłynięciu 14 dni roboczych od wysyłki)
Przy ewentualnym zwrocie pieniędzy za zakupiony towar, koszty przesyłki nie są zwracane

Reklamacje
Jeśli z jakichkolwiek powodów nie są Państwo zadowoleni z zakupionego towaru prosimy o maila, postaramy się ugodowo zakończyć transakcję.
Jeśli zakupiony towar zostanie uszkodzony przyjmujemy reklamacje.

Do każdego zakupu dołączony jest paragon fiskalny.
Na życzenie wystawiam faktury VAT.

W przypadku gdy są Państwo niezdecydowani prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu, 
wystarczy napisać lub zadzwonić służymy profesjonalna poradą.

Kontakt:
"Dodomi" Dorota Stanicka
41-219 Sosnowiec
ul. Lubelska 19/28
NIP: 644 - 299 - 87 - 77
REGON: 276846116
Firma mieści się pod adresem prywatnym, nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.
Godziny pracy: ( również kontakt tel.501 519 543)
pon - pt: od 10.00 do 16.00
sobota, niedziela i  święta: firma nie pracuje nie odpowiadamy również na maile